Wednesday, October 21, 2009

Nallakarupan Cakap Banyak, Hasil Tiada

Bekas sahabat baik datuk Seri Anwar Ibrahim, Nallakarupan beberapa hari lalu menimbulkan polemik baru apabila menyatakan ada hubungan istimewa yang bersifat skandal antara Anwar dengan Azmin Ali.

Beliau berjanji akan mendedahkan skandal tersebut jika Anwar terus mendiamkan diri.

Soalnya ini bukan kali pertama Nalla melakukan "gempaq keling" dalam isu hubungan beliau dengan Anwar Ibrahim.

Dalam beberapa ceramah beliau berjanji untuk mendedahkan isu-isu Anwar sehingga kini tiada satu pun dibuktikan atau didedahkan.

Apakah Nalla menjadi satu kelebihan kepada BN, untuk membuktikan tindakan UMNO memecatnya sepuluh tahun lalu adalah tepat, atau beliau sekadar memberi satu lagi masalah dan bebanan kepada BN kerana serangan semberono terhadap Anwar.

Jika Nalla mahu mendedahkan, dedah sahaja. Mengapa perlu mencabar Anwar atau azmin terlebih dahulu.

Soalnya bersediakah Nalla mengorbankan dirinya untuk mendedahkan Anwar? Ini kerana sudah tentu juga Anwar mempunyai banyak senjata ke atas Nalla sendiri berasaskan hubungan rapat mereka selama puluhan tahun.

Atau Nalla sekadar menggunakan hubungan baik beliau dengan Anwar sebelum ini untuk terus memberi harapan palsu kepada ahli politik BN bahawa beliau boleh menjadi senjata ampuh terhadap Anwar?

Lihat sahaja Ezam sendiri tidak bersedia mendedahkan apa-apa cerita eksklusif mengenai Anwar kerana tidak bersedia beliau didedahkan pula oleh Anwar.

Blog ini percaya kisah-kisah Nalla, Ezam, azmin dan Anwar adalah kisah dalam kelambu yang boleh meruntuhkan imej moral dan keluarga masing-masing. Sebab itu semua mereka hanya bersandiwara mengacah satu sama lain.

Jika benar Nalla tahu sesuatu yang boleh menyelamatkan rakyat Malaysia dari menerima pemimpin yang korup moral dan material seperti Anwar maka beliau perlu mendedahkan segera.

80% daripada kepercayaan saya berkata Nalla tidak akan berani mendedahkannya kerana ia hanya akan mendedahkan diri beliau kepada serangan Anwar.

No comments: